Ruilen & Retourneren

 

Heeft u bij uw levering een beschadigd of onjuist product ontvangen? Neem binnen 24 uur na levering contact met ons op via e-mail info@degezondebron.nl of telefoon +31(0)115-76 30 09. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en geef een duidelijke omschrijving van de reden. Wij nemen uw retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u naar een passende oplossing. Verzendkosten voor het terugsturen van een beschadigd of onjuist geleverd product zijn voor onze rekening.

Voldoet het product om een bepaalde reden niet aan uw verwachting, dan kunt u binnen 14 dagen uw product omruilen of retourneren, mits het product niet gebruikt is en zich in originele staat bevindt. Neem eerst contact met ons op via e-mail info@degezondebron.nl of telefoon +31(0)115-76 30 09. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en geef een duidelijke omschrijving van de reden. Verzendkosten voor het terugsturen zijn bij een retour- of ruilzending voor uw eigen rekening.

Let op! Alle geopende en gebruikte producten en alle producten waarvan de originele verpakking ontbreekt kunnen nimmer worden geretourneerd. Het product moet in verkoopbare staat verkeren. Het is niet toegestaan om een artikel zoals shampoo, conditioner, stylingsartikelen, enz. te retourneren als dit na gebruik niet bevalt.

Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen en behouden ons het recht voor om in een dergelijk geval omruiling of vergoeding te weigeren. U kunt het beschadigde artikel terugontvangen tegen vergoeding van verzendkosten.

Terugbetalingen of omruilingen worden pas gedaan nadat wij de producten retour ontvangen en gecontroleerd hebben. Terugbetaling worden uitgevoerd met hetzelfde betaalmiddel / systeem als waarmee de oorspronkelijke transactie is gedaan.